måndag 28 februari 2011

UNDERBARA LILLA UNNI

Mattes hjälpreda.
Ina problem med att få hjälp med disken
Det har hänt mkt sen sist. Unni växer i raketfart!I fredags va vi till Karlskoga å hälsade på i AH-hallen.
Vilken härlig unge hon är, bara springer in som om hon alltid varit där.
Tittar sej i spegeln:)) springer sen upp i knät på en av tjejjerna som va med.
Så härligt possitiv & glad.
En ny leksak fick hon, här ser & lär hon:))
Nya leksaken va fin att ruska

Fin profilbild på Unni. Medans dom andra tränade i hallen så
gick vi lite på sidan å träna. Musmatta, handtarget. Jisses så
hon kan koncentrera sej. Låg hundar i bur å gnydde, 2 tränade i hallen.
Hon har en härlig attityd till träningen:)


I lördags grattade jag barnbarnet Lova som fyllde 1 år
Så nöjd för sin present. 1år ju inte klokt va tiden springer iväg


I söndags va vi till Degerfors på kurs hela dagen.
Blir possitivt överraskad varje gång vi kommer till ett nytt ställe.
Bara går in, inga reaktioner på vare sej djur eller miljö:))
Lägger sej å kopplar av när jag lägger min jacka på golvet.
Vi tränade i grupper om 3 i, alla hundar inne i rummet.
Unni koncentrerad på sin uppgift:) Lilla pluttan så duktig
Jag har saknat gnistan för att träna, men känner att den är
på väg. Så nöjd att jag anmälde oss till denna kurs.
Det har infunnit sej en FIN FIN kännsla:))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar