söndag 6 februari 2011

LILLA UNNIPUNN

Tiden går så rasande fort så det gäller att njuta så mkt som det bara går.
Städar så lite som möjligt:) Tränar desto mer i stället:)
Unni har varit hos Gimsen en stund i dag, vi tittade på ett hus:( som va presic som vanligt= skitfult
På em åkte vi till klubben & träffade träningsgruppen & fick vårat första"träningspass"
Nåja nu ska jag inte överdriva, Unni fick vara lös & söka mej samtidigt som gruppen cirkulera lite. Hon hälsade på gruppen, sökte sen upp mej:) Ropade in henne nån gång hon kom glatt, gullungen.
Titta va jag springer fort:)
Hon fick vara social medans vi fika, hon valde att sova på min jacka. Inga problem med avkoppling där inte.Blåste halv storm, jag hade ingen jacka med luva så jag vart jättedålig när vi kom hem.
Soffan hela kvällen. I dag ska vi ha en hemmadag, träna på med belöninghantering.
Kanske testa lite bjuda på beteenden:)




1 kommentar: