torsdag 26 maj 2011

SVÅRT "SA" UNNI

Åkte till tripphult på fm, Gim & Unni fick leta saker. La ut

2 saker til Gim, plockade dom fint. La ut samma saker till Unni

medans hon satt kvar i bilen, jisses så galen hon va när hon fick

komma ut, fick lugna sej lite innan jag skickade iväg henne, full fart ut

plockade direkt & vände in efter 10 meter så tvärstannade hon

släppte saken & började NOSA !!! sa mitt ej ok ord, appapp

Hände ingen ting så jag gick ut å plockade in sakerna som jag hade

så skojsigt med själv, då kom hon. Hon fick sätta sej i bilen medans

jag la ut sakerna igen, denna gång fick hon vinda in 1:a sen hämta

in den :) Skickade ut henne igen full fart & plockade in 2 :aSen fick dom bada, Gim njuter bara står där i vattnet, medans

ungen far runt som en tok. Det va trötta & nöjda hundar på em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar